perjantai 24. toukokuuta 2013

Häämatka päivä 4 ja kotiinpaluu

Keskiviikkokin alkoi melko pilvisenä. Päätimme kuitenkin mennä katsomaan merta. Sinne siis!

Meren rannalla käynti oli suhteellisen pikainen ja sieltä lähdimmekin Catalunyalle tarkoituksena shoppailla. Mitään ei kuitenkaan ostettu... Paitsi leipää El Corte Inglesistä! :) Kierreltiin hieman myös pikkukujia vanhan kaupungin ympärillä, mutta mitään ei sieltäkään tarttunut matkaan. Poikkesimme syömään Las Ramblasin yläpäässä olevaan ravintolaan, jossa saimmekin varsin maukasta murkinaa. :) Tänään palasimme hotellille jo iltapäivällä pakkailemaan. Illalla haettiin vielä iltapalaa hotellihuoneeseen ja vietettiin rauhallinen viimeinen ilta.

Torstai-aamuna herättiin suhteellisen aikaisin ja käytiin ensimmäistä kertaa hotellin aamiaisella. Olimme varanneet Aeroport Shuttlen hotellilta lentokentälle, ja tämä palvelu toimikin mainiosti: kun tulimme kirjautumaan hotellista ulos, oli autokuljettajamme jo meitä vastassa ja otti laukkumme huomaansa. Lentokentällä minä jouduin turvatarkastukseen, en taas tiedä miksi koska samat vaatteet oli päälle Suomestakin lähtiessä, eikä portti silloin piipannut... No, mitään ei yllättäen löytynyt ja pääsimme jatkamaan matkaa. Lentokentällä ehdimme vielä käydä syömässä ennen kuin lentomme lähti. Paluulento sujui hyvin, ainoastaan siitä jäi ikävät muistot, että laskeutuessa mun korviin ja leukaperiin sattui aivan mielettömästi, enkä kuullut koko loppuiltana kunnolla. Siitäkin on kuitenkin nyt selvitty ja kotiin palattu. Reissu oli onnistunut ja nyt onkin hyvä aloitella avioelämää kotona. :)